Amerika: İran’a baskıların hedefi, müzakere masasıdır

Amerika hazine bakan yardımcısı dün yaptığı açıklamada, Washington’un Tahran’a baskılarının hedefinin İran’ı müzakereye mecbur kılmak olduğunu söyledi.

Muhabirimizin bildirdiğine göre   Marshall Billingslea, Tahran siyasetlerini değiştirene kadar baskıların devam edeceğini söyledi.
Bir süre önce de Amerika dışişleri bakanlığı sözcüsü  Morgan Ortagus da aynı açıklamada bulunmuştu.
Amerika 8 mayıs 2018 tarihinde uzun süren görüşmeler sonucu varılan Bercam nükleer anlaşmadan illegal çekilmenin ardından İran’ı tekrar müzakere masasına zorlamak için maksimum baskı siyasetlerine devam ediyor.
Amerika böylece kendi amaçladığı konuları İran’a dayatmaya çalışıyor.
Trump yönetimi yetkilileri İran ile yeni anlaşmadan söz ederken, bizzat imzaladıkları anlaşmadan geçen yıl yasadışı bir şekilde uluslararası Bercam nükleer anlaşmdan çekildiler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.